26.1.14

Οι μαθητές μου μιλούν για το σχολικό εκφοβισμό....

Άρχισαν να καταφθάνουν οι πρώτες μαθητικές δημιουργίες στο πλαίσιο του προγράμματος αγωγής υγείας που σχεδιάσαμε και υλοποιούμε από κοινού με τα παιδιά της Α΄γυμνασίου φέτος στο 3ο Γυμνάσιο.
Το θέμα σκληρό αλλά και τόσο σοβαρό. Οι Λαιστρυγόνες και οι Κύκλωπες των σχολείων σήμερα είναι συχνά τα φαινόμενα του σχολικού εκφοβισμού για τους μικρούς και μεγαλύτερους μαθητές στο προαύλιο ή στις αυλές των σχολείων τους...
Η Αλεξάνδρα και η Αγγελική οι πρώτες που κατέφθασαν με υλικό,   αφού συνεργάστηκαν και κατέγραψαν τις 'δικές' τους μικρές-πικρές ιστορίες και στη συνέχεια πειραματίστηκαν να το οπτικοποιήσουν με την αξιοποίηση των τπε, μου παρέδωσαν το video τους.
Κυψέλη η ομάδα.... χαρά και λάμψη  στα μάτια........ κουβέντα και ερωτήσεις συνεχώς στο διάλειμμα αλλά και το δρόμο κατηφορίζοντας από το σχολείο...Ενδιαφέρον και απορίες θα κάνω και εγώ, και εγώ και εγώ και τα καλύτερα ο περήφανος  Κώστας..........
Θέλεις  αληθινά κάτι άλλο για να νιώθεις ότι  αγαπούν τα παιδιά το σχολείο;;;;;;;;;;;;
και τότε αγαπούν και τα αρχαία, τη γλώσσα , τη λογοτεχνία, την ιστορία γιατί εκεί συναντιούνται ή πρέπει να συναντιούνται όλα στη χαρά και τη δημιουργικότητα!!!!
Απολαύστε το λοιπόν όπως το καμάρωσα και εγώ .....

Έπεται συνέχεια......
Μείνετε συντονισμένοι